Hej allihopaaaa!!!

Nej usch, sånt ska jag inte fortsätta med. Nu är jag hemma igen, efter dagens bravader. Det började med en heldag i skolan, slutade tre och då gick jag hem och käkade lite fort och sen in till stan för att klippa mig. Finally! Sen gick jag direkt till Emmelie och käkade och sen upp till Sofie en sväng. Vi funderade en stund på en spontan, gratis utgång ikväll, men vi skiter i det. Jag går nog upp till Sofie en sväng lite senare och umgås bara. Jag börjar få huvudvärk, så nu ska jag dricka lite vatten och sitta här i sängen och hoppas att ryggen blir sitt normala jag igen, då kanske huvudvärken släpper också. Här nedanför har jag lagt upp en bild på hur mitt hår TYP ser ut. Det är svårt att ta en bra bild med en mobilkamera som visar hur snygg jag är i håret nu. Tyvärr hittar jag ingen bättre bild, så ni får stå ut med Posh Spice. Det kommer inte hända igen att hon visar sig här, jag lovar!

Nu har jag ju jag mörkare hår, och jag har inte lika kort i nacken som hon har, men det är ganska snarlikt. Dessutom är det plattat nu, men när jag tvättat håret så kommer det bli lockigt igen (jag har självlockigt hår för den som inte visste det). Det kommer vara snyggt det med, I promise.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0