Myskväll

Gårdagen var hur bra som helst. Började som sagt på skolan ett par timmar med tjejerna och pluggade och sen hem och städa undan och handla mat. Mr X ringde halv fyra och sa att han skulle komma vid fem typ, så jag körde igång och bakade muffins till efterrätt och förberedde middagen som bestod av ugnstekt lax med bulgur, vitlökscreme fraiche och sallad. Jag köpte till och med en flaska vin. När Mr X kom så hade jag ställt fram vinet och tänt ljus och maten var nästan klar. Det blev en riktigt mysig kväll. Han åkte dock hemm tidigt i morse. Tjugo över fem ringde våra mobilers alarm, så då  var det bara för han att kliva upp, och en stund senare tog han hyrbilen till tågstationen. Nu dröjer det ungefär tre veckor tills han kommer hit igen...

Nu ska jag käka en superduper frukost! Jag har redan ätit en av mina överblivna muffins, men jag måste ha fått i diskmedel i dom, så dom är inte så jättegoda. Så nu ska jag koka några ägg och göra goda mackor. Jag har mycket att orka med idag... Wish me luck!

Dagens låt: Gotthard - Master of Illusion från "Domino Effect"



 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0