Lite bilder från sensommaren

Nu har jag äntligen lagt in bilderna från kameran på datorn, så då passar jag på att slänga upp några här med. Det blir ett litet potpurri av det jag har gjort under sensommaren. Enjoy!

Jag och Ronnie köpte efterrätt efter en middag i Gamla Stan i Sthlm med hans polare

 

Ronnies söta och blinda katt Dizzy

 

Fotbollsmatch på Stadion i Sthlm. Djurgården - IFK Göteborg

 

Festandet har dragit igång i Sundsvall. Nollningen har börjat. Ida blev sjukt full och myntade uttrycket "Men det här är fascinerande!" En klassiker som återkommer nästan varje dag numera


Jag har även fått några nya vänner. Kalle och Pontus från Skara som bor med Hanna, och i kanten skymtar ni Johan som läser basår här på universitetet

 

Jag tror vi lyssnade på Pokerface om jag inte missminner mig. Jag saknar mitt långa hår ibland

 

Mika slickar på Leif under ett besök på Kåren

 

Mika avslöjas som fakenolla av Kommissionen

 

Darth Vader och Baby på förfest innan Storsittningen

 

Keno och Ronnie sköng Karaoke under ett av mina senaste Sthlmsbesök.

 

Mycket roligt har hänt de senaste två månaderna. Och mer blir det!

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Sofie

Alla fick vara med på bild utom jag, till och med Kalle. Jag är så mobbad.

2009-10-19 @ 16:30:28
URL: http://smsbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0