Jävla skitmåndag...

Jag lovade Mr X inatt att jag skulle göra den här dagen till något bättre. Jag kan inte påstå att jag blir glad av att vakna upp till dåligt väder och i vetskapen om att jag måste plugga HELA dagen. Den här svackan är så djup att till och med min akustiska gitarr ser så tung ut att jag inte orkar ha den i mitt knä. Det är dessvärre oftast när jag har mina svackor som jag blir motiverad att skriva musik, för det får mig alltid att må bättre. Det återstår att se hur det känns senare idag.

Lyssna på Melissa Horn. Jag har sagt det en gång och säger det igen. Igår låg jag i ett par timmar i sängen och stirrade upp i taket och lyssnade på henne. Hon är helt fantastisk. Länken nedan går till alla hennes låtar på Spotify.

Melissa Horn

Dagens låt: Melissa Horn - Sen en tid tillbaka från "Långa nätter"

"Det som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort."

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0