Tisdag morgon

Nu har jag vaknat till liv och ätit gröt och druckit en massa te till frukost. Nu ska jag renskriva anteckningar och diverse saker från handledningen igår och skicka till Hanna och sen fortsätta med att sammanfatta teori. Jag hoppas det inte tar hela dagen.

Ikväll ska jag och Lena gå på hockeymatch. Nämligen den årliga hemvädarmatchen mellan Kramfors Alliansen och Hemvändarna med bland andra Magnus Wernblom m. fl. Det var riktigt roligt förra året, så jag hoppas det blir det ikväll också. Bara kylan vill ge sig. Det är 21 minusgrader ute nu, men förhoppningsvis så stiger det mot kvällen. Nu ska jag köra igång, men jag skriver mer senare. Ha en bra dag!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0