Måndag morgon

Idag klev jag upp 07.15. Inte illa pinkat va? Jag gick och la mig ganska tidigt igår, så jag orkade upp den här tiden. Nu sitter jag och finslipar uppgiften som ska lämnas in idag och ska väl snart ta en dusch. Om lite drygt en timme ska jag träffa Hanna och förbereda oss lite för introduktionen till Vetenskaplig Rapport som börjar idag. Sen blir det även möte med Ann. Jag hoppas verkligen att jag får ett telefonsamtal idag som säger att jag är beviljad praktikplats, hur bra hade inte det varit liksom? Jag vill gärna ha det klart nu, det är ju snart dags att dra iväg ju. Nä nu kan jag inte sitta här och svamla, måste bli klar med uppgiften innan jag går till Hanna. Jag skriver mer sen.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0