Lunch

Två kokta ägg med kaviar, sirapslimpa och julmust. Det består min lunch av idag. Jag har spelat både Calle och Erik (idolgossarna alltså) högt på Spotify, eftersom att deras album släpptes idag. Men just nu lyssnar jag på Aaron Sterner istället och ögat tåras. Men inte denna gången för att han är så ruskigt bra, vilket han verkligen är, utan för att det är fel på mitt öga. Ända sen jag satte i linserna i morse så har det ögat svidit lite. Kan bero på att min schampoflaska läckte i påsen så det är schampo på ALLT. Men det kan även bero på att mitt öga är less på att ha linser nu. Därför borde jag skaffa mig ett par nya glasögon. Jag tänker inte göra mig till åtlöje och visa en bild på mig i dom, utan jag tänkte visa en bild på någon annan i mina glasögon. Det här är min kära vän Emmelie, fast hon gör glasögonen fulare än vad de egentligen är med hennes min. Nu kommer hon bli arg på mig för att jag lagt upp den här bilden, men det tar jag. Vill ni se hur hon egentligen ser ut, kolla här! Hon är ganska söt faktiskt.


Snart dags att ta en dusch och göra sig lite i ordning. Ska bege mig på stan någon gång denna dag och ta ut pengar så jag blir insläppt på matchen ikväll. Vill inte stå utanför och frysa häcken av mig och se nåt huvud med en hjälm susa förbi ibland. Såå roligt är inte hockey, faktiskt.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 12:09:20
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha :)

2009-12-22 @ 12:40:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0