Lördag

Härliga lördag eller tråkiga lördag? Jag är rastlös och vill göra nånting. Jag har till och med tittat på tåg och bussbiljetter till Stockholm. Men jag har så lite pengar kvar, så jag har inte råd att åka. Även fast jag har tid. Jag skulle kunna åka idag och stanna till tisdag. Jag skulle få umgås med min kärlek. Nu ska jag stänga ner alla flikar i Firefox som har med resa att göra, jag får bara mer ångest och saknar honom ännu mer.

Jag gick in på Idols hemsida för ett tag sen för att se några klipp igen, och kom då över en spotifyplaylist som Calle lagt upp. Helt okej var den, men inte så mycket mer än så. Här har ni den. Nu har jag sagt i en timme att jag ska kliva upp ur sängen och äta frukost. Kanske dags att göra det också. Sen måste jag försöka få tag på Kalle och se om jag kan få tillbaka min dammsugare. Det är verkligen dags för städning.

Igår fick jag hem mitt Mötley Crüelinne som jag vann på tradera tidigare i veckan. Det är en t-shirt som tjejen jag köpte det av har sytt om, och det satt riktigt bra. Härligt! Nej Elin! Sluta snacka en massa skit och ät frukost!

Vi hörs sen.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0