Kommer inte på någon rubrik

I natt drömde jag att min pojkvän spelade en fotbollsmatch och den slutade 17-4. Idag ringde han efter hans innebandymatch och sa att de vann. Med 17-4. Vilka är chanserna liksom? Det är skrämmande faktiskt. Det känns inte som att det var en ren slump att jag drömde det där, men jag tror inte jag är synsk på långa vägar, trots att min mormor var det.

Ikväll har jag gjort lite nytta i alla fall. Jag har varit och tränat och slitit ut mina kläder ur garderoben och rensat ut en massa. Jag har även städat ur mitt badrum ordentligt. Mer nytta kommer göras under veckan. Ska städa resten av lägenheten och plugga. I morgon ska jag gå in på stan och handla någon julklapp eventuellt.

Min myskvällsoutfit. Hotpants från H&M och Joan Jett tröja som jag vann på Tradera.



Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av Californication. Jag är hooked. Det är ju en typisk grabbserie, men eftersom jag mest umgås med grabbar så kanske det inte är så konstigt att jag gillar den. Och nej, jag är inte en lesbisk pojkflicka.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0