Hey people!

Nu är jag hemma efter en väldigt givande dag på skolan. Dagen började med frukost hos Hanna strax efter åtta och klockan tio var det dags för handledning med vår handledare Kent. Vi fick väldigt bra feedback och vi verkar vara inne på rätt spår i vårt tankesätt. Vi har börjat skriva en del på själva rapporten nu, problembakgrund, syfte och lite teori med mera. Denna kvällen kommer bestå av att packa inför hemresan i morgon och att sammanfatta lite teori.

Jag har även fått andra glädjande och någon mindre glädjande nyhet, så det har varit en ganska bra dag faktiskt. Julen närmar sig med stormsteg och jag kan inte vara mer glad. Lite senare ikväll ska jag skriva om en väldigt duktig musiker som ni absolut måste lyssna på på Spotify eller Myspace.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0