Förvirrade måndag

Jag har varit helt säker i flera dagars tid att vi skulle träffa Ann, vår programansvarige, i eftermiddag för att prata lite om praktiken och så, men jag hade visst fel. Jag var en vecka för tidig. Det var i alla fall tur att Emmelie ringde och väckte mig idag, annars hade jag nog fortfarande sovit. Jag hade visst stängt av väckarklockan som skulle ha ringt klockan nio. Jag sov så himla skönt i natt och drömde fantastiska drömmar. Fast jag tänker inte berätta vad. I dont like to kiss and tell.

Små saker i vardagen kan påminna mig om hela serier av händelser som jag varit med om. Vissa saker drömmer man tillbaka till och vissa vill man bara vifta bort ur minnet. Ibland undrar jag hur jag har tänkt i vissa situationer. Oftast handlar det om killar jag en gång träffat. Fast jag är ändå på något sätt glad att jag gjort det jag gjort och träffat dom jag träffat för det har tagit mig till dit jag är nu. Jag ångrar ingenting. Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins. Det är faktiskt sant. Tro inte att jag varit lösaktig i mina dar, för det är verkligen att överdriva. Jag har bara träffat några konstiga killar på senaste tiden. Väldigt konstiga... Men nu har jag mitt på det torra och jag älskar det. Singelträsket är fan ingen hit.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0