Playlist?

Nyheten jag kom med i förra inlägget hade jag inte förväntat mig att posta idag. Jag blev paff när jag läste det, och la upp det direkt på bloggen. Det är väldigt tråkigt att fadern till elgitarren har lämnat oss. Må han få det bra i himlen med Elvis och Jimi Hendrix.

Jag satt precis och funderade på vad jag skulle kunna göra med den här bloggen, och jag kom på en riktigt bra idé. Tycker jag i alla fall. Jag kom nämligen på att jag skulle kunna göra en lite kortare playlist på Spotify och lägga upp länken här på bloggen. Så de som använder Spotify och läser min blogg kan få ta del av den musik jag tycker är bra. Tanken är väl att detta ska ske då och då, kanske en gång i veckan eller något sådant. Typ som en "Veckans playlist". Det ska jag absolut fundera mer på. Om detta kommer ske så kommer jag lägga upp den första på måndag. Då har jag jobbat klart för denna sommar och jag mellanlandar i Sundsvall för att umgås lite med vänner. Ett ypperligt tillfälle att sammanställa en playlist.

För att avsluta detta inlägg bjuder jag på två bilder från 2009 års Sweden Rock Festival



Journey var lätt det bästa bandet under festivalen. Jag grät av lycka, så bra var dom



Emmelie och jag njuter av solen och Captain Morgan i H.E.A.Ts camp

over and out

Kommentarer
Postat av: Pennan

Tjena damen jag hitta hit via FB :)

Trevlig blogg du har här och låten du tipsade om igår är även en låt som berörde mig hårt det året då jag och tjejen gick genom en jobbig period.



ps



Det är ffs Camp VÄSBY ;)

2009-08-13 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0