Day 11 - your weekend plans

Guten morgen! Nu ska jag berätta för er om mina planer för helgen. På torsdag förmiddag hade jag tänkt lämna in vår C-uppsats och sedan ta bussen till Stockholm. På torsdagkväll ska jag på ett mingel hos Sveriges Informationsförening och träffa lite folk. Det ska bli jätteroligt, har inte träffat dom på jättelänge (gjorde min praktik där för ett år sedan). På fredag blir det antagligen lite häng i repan medans grabbarna spelar och lördag är det dags att fira min födelsedag. Fast en dag för tidigt. Grabbarna i min pojkväns familj ska på en ölkurs och brygga sitt eget öl så då tänkte vi tjejer göra någonting, men vad det blir vet jag inte. Sen tar jag bussen tillbaka till Sundsvall på söndagen för att fira min riktiga födelsedag hemma. Tänk, på söndag fyller jag hela 23 år gammal. Jag kommer ihåg när jag fyllde 7, och det känns som att det var igår. Tiden går alldeles för snabbt.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0