Jag fönstershoppade lite igår kväll

På Gibson och Fenders hemsidor efter nya gitarrer. Det finns så himla mycket fint, speciellt om man har pengar att spendera. MYCKET pengar.

Jag har alltid velat ha en sån här gitarr. De ger sånt häftigt ljud. Denna från Gibson

 

Den här har härligt rundad kropp och fina detaljer. Men den kostar lite drygt 25 000. DOLLAR.

 

Fenders Jaguar-gitarr

 

Fenders Mustang-gitarr

 

Slash Les Paul. Gibsons Les Paul är Slash favvogitarrer och har nu designat ett par stycken. I alla fall satt sin logga på huvudet.

 

It's a lean, mean rockin' machine. Den här gitarren heter Joan Jet Blackheart.

 

Zakk Wyldes Graveyard Disciple

 

Och sist men inte minst. Angus Youngs gitarr.

 

Jag skulle så gärna vilja lära mig spela trummor ordentligt och det här trumsetet är ju to die for. Tatueraren Corey Miller designade ett trumset för märket Ludwig.

 

Bli inspirerade och köp ett instrument. Det är helt fantastiskt att spela musik. Alla har en kreativ sida.

 

over and out,

Rockstar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0