Daughtry

Igår var jag och Lena på Debaser Medis här i Sthlm. Daughtry var kvällens underhållning och wow vilken underhållning det var. Jag svävar fortfarande på moln. Jag måste faktiskt säga att det var en av de bästa musikupplevelserna jag varit med om. Och jag har varit med om ganska många kom jag fram till idag.

Hardcore Superstar (sisådär 6 ggr)
Backyard Babies (2 ggr)
Hjalle och Heavy (Lite kult måste jag säga, dock väääldigt längesen)
The Sounds
Bullet
Crash Diet
Journey
Mötley Crüe
Lita Ford
Kiss
Daughtry
Casablanca
H.E.A.T (4 ggr)
Dead by april
Paramore
Iggy Pop and the stooges
Muse
Them crooked vultures
Damien Marley & Nas
Biffy Clyro
Atreyu
Mustasch
Europe
Simple Plan
Silverstein
Dia Psalma
Hellacopters
The Ark
Hammerfall
Alexisonfire
Björn Rosenström
Takida (suger pungråttepitt)
Lars Winnerbäck

Ja sen har jag säkert glömt en och annan också. Alla har varit upplevelser på sina vis, vissa har varit skitdåliga och vissa fantastiskt bra. Jag har även missat väldigt många band jag velat se pga att jag glömde tiden eller somnade när jag var på Sweden Rock Festival 2009. Den här listan kommer vara väldigt lång när jag dör. De som är mest eftertraktade just nu är U2 och Goo Goo Dolls. Innan jul kommer jag få lägga till åtminstone Airbourne till listan, och kanske även Stone Sour.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0