Jag lever

Senaste

Låt du hörde: Slash feat Ozzy Osbourne - Crucify the dead

Film du såg: Oj, jag vet inte när jag såg en film sist. Måste ha varit Remember me nån gång före midsommar.

Mat du åt: Räknas Plopp och isglass?

Kram: Emmelie

Puss: Min man såklart

Känslan: Ångest

Resa: Igår kväll kom jag hem efter en vecka i södra Norge, Hovefestivalen

Glädje: Måste ha varit när jag pratade med karln tidigare idag

Dröm: Återigen, flygplan. Typ det enda jag drömde om under festivalen i Norge. Man såg massor med flygplan varje dag, inklusive stridsflygplan. Det var tufft.

Person du träffade: Kassörskan på Frendo

Personen du pratade i telefon med: Ida

Personen du fick sms av: Storebror Christoffer

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort

Gången du var utomhus: För några timmar sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det är bra längesen. Något år sedan eller så

Saken du köpte: En födelsedagspresent till karln, han fyller snart år. Kanske inte världens bästa present, men en rolig present i alla fall

Allmänt

Ska bli skoj: Att åka på släktträff i Kalix helgen som kommer

Ska inte bli skoj att: Bli pank när månaden är slut

Sparar till: Ingenting just nu. Ekonomin är tajt nog. Men om jag skulle spara skulle jag göra det till nästa tatuering

Pålägg som gäller: Smör. Och ibland även Kalles kaviar

Önskar att jag var bättre på: Att få min ekonomi att gå ihop

Dagens dryck: Cola

Vad saknar du: Karln, min familj

Tre band/artister: Paramore, Robyn och Slash

Vad har du gjort idag: Sovit, solat, ätit typ

Brukar du svära mycket: Ja, jämt. Gärna ett par gånger i varje mening. Det tycker jag är coolt.

Hur tidigt stiger du upp: Väldigt sällan före 9. Oftast vid 10-11 ca.

På helgerna: Ungefär samma tid. Har jag varit nykter så har jag inga problem med att sova länge, men har jag druckit kvällen innan så sover jag sällan längre än till 9.

Vad ska du göra ikväll: Nu är det ju natt, så det börjar bli dags att sova.

Hur många timmar sover du per natt: Gärna 10 om jag får. Jag älskar att sova

Vem är snyggast i världen: Min andra halva är sjukt snygg. Och det säger jag inte bara för att han är min.

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: SRF var nog förra sommarens höjdpunkt. Mycket trevliga saker hände under den festivalen

Favoritplagg i garderoben just nu: Min zebrabikini från H&M

Längd: 176.

Vikt: 55 typ

Byter gärna garderob med: Taylor Momsen

Byxa eller kjol: Kjol!

Mitt rum kan beskrivas som: Litet och kaotiskt. Ett helt hem är samlat på 22 kvm. Väldigt mycket musik dock. Allt från instrument till CD-skivor, LP-skivor, stereo och tavlor.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, hungrig och kärlekskrank

Jag tränar: Inte speciellt mycket nu förtiden, men det är dags att komma igång igen snart.

Jag ville bli när jag var liten: Popstjärna eller pilot. Popstjärnedrömmen har dött ut, men inte pilotdrömmen.

 

En helt vanlig dag på mitt gamla jobb. Man fick äta massor med tårta.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0