Sonisphere

Vad ska man säga? Jag är överlycklig och nöjd. Iggy Pop och Mötley crüe var de enda banden jag såg, eftersom regnet stod som spön i backen och jag blev genomblöt på lite drygt en timme. Hamnade i Väsby-bussen med lite diverse folk mellan Iggy och Mötley. När jag, Jonas och Mandy skulle gå in på området och se Mötley var det en snubbe som tyckte det var en jättebra idé att hoppa i lervällingen precis bredvid mig så jag hade lera upp till midjan. Mysigt värre. Hela festivalen var ett enda stort gyttjebad. Jag har fortfarande inte lyckats göra ren bootsen, även fast jag duschade av mig med kläder och boots på när jag kom hem. Men Mötley var helt jävla fantastiska. Det går liksom inte att beskriva känslan när man står där med bra många tusen andra och sjunger med till Girls girls girls, Dr Feelgood och Motherfucker of the year.

Mandys och mina fötter. Grisigt och gött.

 

Over and out,

Rockstar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0