Day 01 - introduce yourself

Jahapp, då är det meningen att jag ska presentera mig själv. Elin heter jag, fyller 23 år om två veckor, bor och pluggar Information och PR i Sundsvall. Jag älskar musik och spelar själv gitarr, ukulele, lite piano och sjunger. Min högsta dröm har alltid varit att bli pilot, men på grund av dålig syn så gick den drömmen i kras redan som liten.

Jag har fantastiska vänner och en underbar pojkvän och familj. I juni tar jag examen från universitetet och då går flyttlasset till Stockholm. Förhoppningsvis väntar ett jobb på mig då.


Jag älskar allt som har med mat att göra. Nästan i alla fall. Jag älskar mat och äter gärna hela tiden. Jag tycker verkligen inte om ost och oliver. Mina favoritställen att äta på i Sthlm är Läckerbiten, Tvärsöver, Texas Burger och Vapiano. Jag är en sucker för pasta, men äter även potatis som Sunes lillebror Håkan.

Jag har sex tatueringar och fler kommer det bli. Jag har länge varit sugen på att pierca mig, men är för feg för det. Nu kommer jag inte på något mer om mig som är intressant att veta, så har jag missat ber jag om ursäkt.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0