Tuesday afternoon

Nu har jag kommit hem från skolan. Äntligen! Min redovisning gick inte lika bra som jag hoppats, det var massa saker jag glömde säga. Men men, det är inget jag kan göra något åt nu. Nu är tanken att jag ska fixa i ordning lite här. I morgon vid lunch tar jag en buss hem till Kramfors. Det ska bli roligt att träffa mamma igen, och även min äldsta bror. Sen vad som händer medans jag är hemma vet jag inte. Jag ska väl träffa ett par kompisar förhoppningvis, annars ska jag bara hänga hemma.

Snart ska jag fixa mig något att äta, för om ca en och en halv timme ska jag gå till gymmet och träna. Det ska bli sjukt skönt faktiskt. Det var jättelängesen jag tränade sist och har verkligen saknat det medans jag varit i Stockholm. Man blir verkligen rastlös utan träning.

Ännu ett måste är att plugga. Men det kommer jag förhoppningsvis ha tid med när jag är hemma. Jag ska även försöka ta lite bilder hemma då jag har tillgång till kamera. Jag skäms över att jag är så dålig på att lägga upp bilder.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0