Sista dagen

Nu har jag städat på mitt skrivbord här på Informationsföreningen. Idag är nämligen min sista dag här. Senare i eftermiddag kommer kompisen Andreas och hämtar mig, för då ska vi färdas med bil norrut. Jag blev avfirad tidigare i förmiddags med tårta och en fin blomma. Jag kommer verkligen sakna det här stället och alla människor. Det är lite ledsam stämning här faktiskt. Men det dröjer nog inte så lång tid innan jag är tillbaka här och hälsar på.

Jag har inte förstått riktigt att jag har pussat min pojkvän hejdå. Vi ses ju inte när jag kommer hem sen och jag vet inte hur lång tid det tar innan vi träffas nästa gång. Förhoppningsvis ganska snart. Men just nu, så längtar jag faktiskt hem. Jag saknar alla kompisarna och mitt liv i Sundsvall, även fast jag trivs bra här. Jag är inte redo att släppa taget om mitt studentliv än. Fast jag har ju ett år kvar på utbildningen, så jag behöver inte börja oroa mig för det än. Nu ska jag gå och handla lunch. Det är Donkenfredag.

over and out,
Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0