Shopping

Igår när karln spelade squash åkte jag in till stan och strosade runt på stan. Jag provade två par skor, men köpte dom inte. Det får vänta tills på torsdag när jag fått pengar. Men en tröja fick följa med mig hem iaf. Cheap Monday, inköpt på Weekday, korsningen Drottninggatan Kungsgatan i Stockholm.

Cut Out Dress SEK 495, Cheap Monday - NELLY.COM

 

Och här är ett par av de skor jag provade och förhoppningsvis kommer köpa på torsdag.

 

Sen finns det ju sjukt mycket annat jag vill ha såklart. Har fortfarande inte kommit över jeansjackan eller sjalen, men det kommer väl. Hoppas jag.

 

over and out,
Rockstar


Kommentarer
Postat av: Fia

sjukt fräna skor ju :)! om man får använda ett sånt förlegat uttryck.

2010-03-22 @ 17:40:30
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0