"Påsklov"

Om 45 minuter går min buss hem mot Kramfors. Nu har vi fått ett så kallat "påsklov". Jag ska umgås med min mamma och äldsta storebror, och självklart plugga lite. Vi har tre hemtentor till den här kursen, men de är lätta sådana, så det kommer inte bli några problem. Jag är glad att jag redan läst ut Sveriges Bästa PR som hela tenta två baseras på. Så nu under helgen ska jag börja på både tenta ett och två. Tredje får vi nästa vecka eller något sådant.

Nu har jag laddat iPoden med lite ny musik, så nu är jag redo att sätta mig på en buss. Som tur är så tar det bara lite drygt 1,5 timme att åka så jag är hemma ganska snabbt. Jag vill även säga grattis till Sleazy och Linda som fyller år idag, men även ett speciellt grattis till min mamma. Hon fyller nämligen också år idag. Mars har varit en födelsedagstät månad minst sagt.

Hejdå Sundsvall, hej Kramfors!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0