Onsdag

Idag ska vi fira en kollega som fyllt år! Jag har varit och köpt tårta och blommor och godis, så snart blir det kalas. Mumma! Annars är dagen ganska seg. Eller, jag är ganska seg. Vet dock inte varför. Jag somnade tidigt igår och klev upp normal tid. Min handledare är sjuk, så i morgon ska jag ta hennes plats på en kurs som vi håller här i stan. Inte dåligt att få gå på en massa kurser som praktikant inte! Btw så skickade min programansvarige ett mejl till mig med ett pressmeddelande. Min utbildning har blivit topprankad. Jag går alltså en av Sveriges bästa utbildningar! Här kan ni läsa mer. Nu ska jag jobba lite till innan det är dags för fika.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0