Monday

Då var det dags igen. Ny arbetsvecka. Jag påbörjar nu min näst sista vecka som praktikant på Sveriges Informationsförening. Det känns lite ledsamt, men samtidigt ska det bli skönt att komma hem till Sundsvall. Jag saknar mitt hem, mina kompisar, folket, staden. Man vill inte missa Sundsvall när det är vår. Det som göms i snö kommer upp i tö. Och då menar jag inte hundbajset.

Jag hade tänkt lägga upp ett par bilder igår, men jag hittar inte min överföringskabel till mobilen så det gick tyvärr inte. Den lär dyka upp idag eftersom vi ska städa när vi kommer hem från respektive arbete. Mina svärföräldrar kommer hem från USA i morgon, och det är inte speciellt vackert hemma.

Just nu lyssnar jag på ett av mina absoluta favoritband Jimmy Eat World. Jag introducerades till dom när jag gick första året på gymnasiet och de har följt mig sen dess. De är helt fantastiska, jag tycker verkligen ni ska ta er tid och lyssna lite på dom. Här är en länk till dem på Spotify.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0