Inspiration

Jag har bestämt mig för att börja sy igen. Eller igen och igen... Har väl inte sytt massa saker i mitt liv, men det är fan dags att göra det nu. Så svårt är det inte och det blir betydligt mycket billigare om man syr än köper. Dessutom så sitter kläderna betydligt bättre om man syr dom själv. Den enda nackdelen med det är att det kan ta tid. Men annars ser jag bara fördelar. Jag ska nog börja redan om ett par veckor. Då åker jag hem till mamma över påsken, så jag ska kika på lite tyger när jag kommer till sundsvall och se om jag kanske kan knåpa ihop en kjol eller två.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är bra gumman, bara att sy ett par plagg till mig också!

2010-03-16 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0