Fy skäms!

Jag har inte haft tid att blogga. När jag är tillbaka i Sundsvall i plugget igen så kommer jag ha mer tid att blogga än vad jag har nu. Jag tänkte i alla fall slänga upp en bild från mobilkameran.

Utsikten från loungen företagsminglet var i under AGORA-dagen i Helsingborg. Man ser Danmark där på andra sidan. Det tar inte många minuter över med färjan.

De senaste dagarna på jobbet har varit stressiga. Jag har jobbat själv med det elektroniska nyhetsbrevet medan Emma jobbat med det tryckta. Nu är det äntligen färdigt och ivägskickat, så nu behöver jag inte stressa mer på ett par dagar. Ska börja jobba på nyhetsbrevet för nästa vecka redan på torsdag eller fredag.

Nu skulle jag behöva städa undan här lite. Slänga bort de vissnade blommorna som Yvonne fick när hon fyllde år, köra igång diskmaskinen, tvätta och plocka undan. Men jag orkar verkligen inte. Svåger Jimmy är här medan karln är på träningen, men jag känner mig inte sådär jättesocial. Jag är nämligen väldigt trött och lär nog inte orka vara vaken så himla länge ikväll.

Jag har även fixat ett konto på WordPress nu, så senare i vår kommer jag flytta bloggen dit istället. Det är ett mycket enklare publiceringsverktyg, nu har jag jobbat ganska mycket med det under praktiken. Det ska bli spännande. Lär jobba med designen ganska snart så den är något sånär klar när nya headerbilden kommer. Yey!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0