Fredag igen

Shit vad veckorna går fort, man hinner ju inte med sig! Trippen till Helsingborg var väldigt trevlig, men det är skönt att vara tillbaka faktiskt. Idag är Emma ledig så jag har jobbat med det elektroniska nyhetsbrevet nu under förmiddagen. Tur att jag är snabb och duktig, för det är nästan klart! Just nu väntar jag bara på att klockan ska ticka så jag får åka iväg på lunch. Ska träffa en tjej som var med på tredagarskursen jag var på och intervjua henne lite inför en text som vi ska publicera. Det ska bli mycket trevligt, och jag är självklart redan hungrig. När jag kommit tillbaka till kontoret ska jag skriva klart texten och sen åka hem. Jag har planer för ikväll, så jag kan inte vara kvar i stan så himla länge.

Och det är fredag! Hallelujah! Jag är jätteglad, trots att det är lite kallt. Men det har varit en bra vecka och det är nu fint väder. I morgon spelar karln match i innebandy, och de är väldigt nära serieseger nu. De leder, men det är helt säkrat om de vinner i morgon. De borde vinna i morgon eftersom de möter det lag som ligger på 8e eller 9e plats, och då ska vi fira! Nu ska jag fortsätta jobba.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0