Bye bye Stockholm!

I morgon bitti tar jag flyget ner till Helsingborg där AGORA-dagen väntar. Det ska bli jätteroligt att få åka ner och vara med om en sån här grej. Speciellt eftersom att jag bara är en praktikant. Det ska bli roligt att testa något annat än kontorsarbetet också. Det jobbiga är ju packningen... Jag hade tänkt ta min lite större Friis & Companyhandväska som mitt bagage eftersom att jag bara ska sova där en natt och sen åka hem direkt på morgonen igen. Men då är det ju dessa bestämmelser om vätskor och hittan och dittan. Det betyder alltså att jag måste packa det mesta av materialet från föreningen i min handväska och sen lägga mina kläder och toalettprylar i föreningsväskan. Så jag kommer få slita upp alla mina grejjer ur väskan på plats. Men men... Det löser sig nog. Nu ska jag i alla fall titta på ett par avsnitt av Big Bang Theory innan jag ska sova, har nämligen redan lagt mig i sängen. Jag måste kliva upp 05.15 om jag ska hinna med mig i morgon, så jag skulle behöva somna typ nu.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0