Torsdag

Veckan närmar sitt slut med stormsteg och ingen är mer lycklig än jag. Om en timme har jag och Hanna examination för vår rapport, och när den är klar vid lunchtid så kommer jag gå raka spåret hem och lägga mig i sängen. Just nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig. Gårdagen var lite jobbig i den bemärkelsen att jag inte fick någon powernap på eftermiddagen eftersom att jag var i skolan. Jag var uppe i varv ända till klockan elva igår eller något sådant. Så idag ska jag ta en välförtjänt powernap innan jag ska fortsätta med plugget.

I morgon bitti klockan åtta skriver jag tenta och är klar vid tio skulle jag tippa. Då ska jag hem och packa det sista och ta bussen mot Stockholm klockan två. Awesome! I morgon får jag äntligen träffa kärleken igen. <3

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0