Sorry people!

Jag har inte haft tid att blogga den senaste veckan. Jag har klivit upp jättetidigt och dragit på jobbet och inte kommit hem förrän vid sju, och då ska man hjälpa till med maten och äta och sen sova. Jag har varit helt slut varje dag den här veckan pga alla nya intryck och saker jag måste lära mig. Men det har samtidigt varit väldigt roligt och givande och alla är jättesnälla. Idag shoppade jag en knallrosa fuskpäls till Emmelie och även något till mig själv. En ganska basic topp och nya underkläder. Jag gick på ett nyöppnat H&M på Drottninggatan som var hur stort som helst och dom hade MASSOR med grejjer. Det var som att komma in i himmelen. Jag ska se om jag hittar något att äta, börjar bli ruskigt hungrig nu och resten lär inte komme hem förrän om en timme eller så.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Taaack gumman :)

2010-01-22 @ 11:33:50
URL: http://fondkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0