Mitt 2009

En lite halvgammal bild


•Bästa film - Stieg Larssonfilmerna, utan tvekan
•Bästa bok - Twilightböckerna
•Tv-program - Californication
•Kändis - Michael Jackson antar jag
•Musik - Allt möjligt
•Låt - Jag kan nog inte komma med en enda låt som ska få äran att bli årets låt 2009
•Skiva - Aaron Sterners debutplatta
•Mat - Studentkäk, dvs snabbmakaroner med diverse tillbehör
•Sällskapsspel - Mario Kart
•Tidning - Cosmopolitan
•Klädesplagg - Leggings
•Parfym - DKNYs sommardoft
•Skor -  Cowboybootsen är nog bästa köpet, men jag har köpt en hel del annat snyggt
•Ny hobby - Resa till Sthlm tur och retur
•Festivaler - Sweden Rock Festival
•Konserter - Journey, H.E.A.T
•Citat - Dont stop believing
•Köp - Sweden Rockbiljetten
•Motto - Är huvudet dumt får kroppen lida
•Resa - Sölvesborg och Sälen
•Stad - Stockholm
•Födelsedagspresent - Jag kommer inte ihåg vad jag fick
•Julklapp - Min Friis och Co väska jag fick av R och morgonrocken jag fick av mamma
•Ekonomin - Sjukt dålig
•Dyraste inköp - Sweden Rockbiljetten
•Måste i kylskåpet - Matlagningsgrädde, smör och kaviar
•Måste i skafferiet - Havregryn
•Måste i frysen - Köttbullar
•Måste i toalettskåpet - Linsvätska
•Måste i nattduksbordet - Kondomer
•Måste i necessären - Smink
•Måste i handväskan - Plånboken och mobilen
•Måste i plånboken - Leg och bankkort
•Vårterminen - Hade mycket skolarbete, jobbade väldigt mycket med Communicare där jag träffade R
•Höstterminen - Ännu mer skolarbete och många resor till Sthlm.
•Bästa - Sweden Rockfestival
•Värsta - Att jag tappade kontakten med pappa
•Strul - Mycket strular
•Förändring -  Jag fick en underbar extrafamilj och många nya vänner
•Mest positiva - Det har hänt mycket positivt
•Mest negativa - Det har varit en del negativitet också
•Krångel - Strul och krångel är väl samma sak?
•Idiot - Jag själv
•Dröm - Har gått i uppfyllelse
•Plan - Att snärja R, och det gick
•Svaghet - Kärleken.
•Styrka - Kärleken.
•Något nytt jag lärt mig - Plötsligt händer det
•Flopp - Inget värt att nämnas
•Mest intressanta - Mycket har varit intressant det här året med tanke på allt folk jag träffat och allt jag lärt mig
•Bragd - Jag tog tag i träningen och gillar det.
•Lycka - Att jag lever ett underbart liv med alla inblandade
•Saknad - Morfar har jag saknat extra mycket detta år. Men jag har även saknat mamma extra mycket, och R såklart
•Längtan - Framtiden
•Ångest - Pengar, plugget
•Slöseri - Pengar. Jag vet inte var de tar vägen
•Värdefullaste - Mina vänner och familjer
•Sexigaste - Går inte att skriva ut med ord
•Snyggaste - Mig själv måste jag faktiskt få säga
•Finaste - Mina vänner
•Vackraste - Kärlek
•Konstiga - Jag tror allt har varit mer eller mindre konstigt i år
•Mest impulsiva - Jag har inte varit så värst impulsiv i år
•Underbara - R
•Det här ångrar jag att jag inte gjorde - Åkte på Peace and Love och såg Mötley Crüe
•Det här borde jag inte ha gjort - Hållit kvar i pengarna jag inte hade
•Det här vill jag göra om - Alla härliga dagar och kvällar ute på gräsmattan här, Communicare, Sweden Rock, Sälen
•Det här klarar jag mig lika bra utan - Cigaretter
•Då var jag argast - Jag vet inte faktiskt. Jag har nog inte varit sådär jättesuperarg det året 
•Då var jag som mest irriterad - Någon gång ibland
•Då hade jag som roligast - Sweden Rock Festival, Midsommar, Sälen
•Det här är jag bättre på - Att säga ifrån
•Det här är jag sämre på - Att inte säga ifrån
•"Radergummi" - En hel del
•Bästa egenskap - Jag är en bra lyssnare och är förstående
•Sämsta egenskap - Jag är envis
•Önskan - Jag lever
•Nyårslöfte - Jag avlägger aldrig nyårslöften
•Inför 2010 - Att jag och mina när ska forsätta må bra

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0