Magsjuka...

Japp. Jag har åkt på magsjuka. Jag skyller på Andreas eftersom han fick magsjuka sista natten i Sälen. Fast då borde jag egentligen fått det tidigare, men vad vet jag. Jag har tur som har Lina som ska handla lite lätt förtäring och tabletter som lugnar magen. Annars hade jag aldrig klarat av den här dagen.

Igår skrev jag och Hanna klart rapporten. Vid midnatt var vi klara, och självklart skulle det firas. Några drinkar vart det, och ett par timmar senare när vi skrattat oavbrutet till diverse klipp på Youtube var det dags för sängen. Äntligen är helgen här! Trots magsjukan...

Nu sitter jag här i min lya och känner mig väldigt oattraktiv. Jag har fortfarande glasögonen på mig, fleecetröja och lårhöga stickade strumpor och ett fläskigt munsår. En dusch står högst på listan av saker som måste göras idag. Fast jag är inte bitter, jag gör det bästa av mina sjuka situation och begraver mig i sängen mestadels av dagen.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0