Klar!

Nu är jag klar på skolan för idag, och det är så himla skönt att det är avklarat. Det gick inte lika bra som vi hoppats, och jag är inte speciellt nöjd, men jag ska inte klaga. Jag vill bara härifrån nu. Har nyss pratat med karln min i telefon medans jag höll på att packa lite smått. Sista packningen av kläder blir idag, ska även försöka hinna packa allt annat som ska med så jag inte behöver stressa i morgon. Jag ska beställa en taxi till halv 2, om jag har fått pengerna från CSN, annars ska jag flirta med Emmelie så hon kan ta stadsbussen med mig för att hjälpa mig med alla grejjer. Nu ska jag fixa lunch, och sen ta en powernap.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0