Jahapp...

Just nu känner jag mig totalt ointresserad av tentan. Jag sitter och pluggar för fullt. Definierar begrepp och går igenom gamla tentor. Det känns verkligen som att jag kan det här nu. Jag kom ju på mig själv igår när jag läste "validitet" istället för "vitalitet" på schampoflaskan jag köpte häromdagen. Då borde jag kunna tentan. Jag är helt säker på att jag inte kan precis allt, men allt det väsentliga som vi jobbat med de senaste tio veckorna. Min tanke inför den här omtentan har hela tiden varit att inte över plugga. Jag vet att det inte kommer hjälpa att plöja böckerna en gång till. Gamla tentor, begrepp och anteckningar från föreläsningarna räcker. Jag har inte sånt stor förtroende för vissa lärares kompetens till att rätta tentor längre. Så det blir ett par timmar till med plugg, sen ska jag packa lite till och städa lite till. Wish me luck!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0