Happy

Min hälsa har varit si och så senaste två dagarna. Jag mår jättebra ibland, men det kan helt plötsligt ändras till huvudvärk, magont och feberkänsla. Ska jag någonsin bli sjuk så är det dags nu, jag har inte tid att vara sjuk om en och en halv vecka.

Varför är jag så glad då? Det finns många anledningar. Rapporten är snart klar, praktiken närmar sig med stormsteg och jag har underbara vänner, familj och pojkvän. Just nu sitter jag och bläddrar i H&Ms vårkatalog och får sommarkänslor. Det är ju inte heller helt fel.

Fast det som jag är mest glad över är att praktiken börjar om en och en halv vecka. Jag är otroligt förväntansfull och tror det kommer bli jätteroligt. Jag kommer lära mig massor och få massor med möjligheter, det känner jag på mig. Jag är självklart nervös över hur det kommer gå. Jag är övertygad om jag kommer göra mitt absolut bästa och hoppas att de kommer vara nöjda med det jag gör. Jag är mest nervös över deras första intryck av mig. Jag har klippt håret och funderar mycket på vilka kläder jag ska ha på mig under veckorna. Jag vet att jag skulle få sneda blickar om jag skulle komma som jag oftast brukar klä mig. Det kanske inte är direkt passande. Men jag kan klä mig mer chict och ge ett mer professionellt intryck. Jag längtar efter att få komma ut och göra det jag gör bäst och verkligen vill jobba med. Information och PR.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0