Goder afton

Här har ni en tjej som är tröttare än tröttast. Blir sängen tidigt ikväll med. I morse klev jag upp tidigt och satt och skrev på rapporten med Hanna i några timmar. Vi var riktigt effektiva och fick väldigt mycket gjort. Känns skönt att den börjar bli klar.

Igår blev det en tur på stan med lite shopping. Jag köpte mig en plånbok från Friis och Co som en tidig födelsedagspresent till mig själv, några nagellack från Depend, två toppar på Gina Tricots rea och lite mat. Jag gick även in på Jess och bokade tid hos min frisör Victoria för att fräscha till håret innan praktiken börjar. Jag fick tid samma dag, så nu är jag nyklippt! Och ganska kort blev det också. En väldigt snygg page.

Jag blev jättenöjd, Victoria är jätteduktig. Skulle dock behöva slänga i lite färg också eftersom att jag har världens utväxt sen sist jag klippte och färgade håret. Men jag hade inte råd att göra det på salong den här gången, så jag får färga det själv helt enkelt.

 

Nu har jag ätit lite middag och ska ta det lugnt en stund och sen försöka få något gjort.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0