Dålig uppdatering

Förlåt, men jag har haft så mycket för mig så jag har inte hunnit skriva något. När jag kom fram i fredags var jag helt slut, hann inte mycket mer än att äta middag så somnade jag.

Igår var det då min födelsedag! Jag vaknade vid nio av att kärleken kom in och sjöng för mig och hade gjort i ordning frukost på sängen. Så himla söt. Av han fick jag en heldag. Vi ska alltså, den 6e februari, göra olika saker och han ska bjuda mig på allt. Först har han match och sen ska vi käka lunch, sen dricka bärs, sen se Djurgården - Modo och sen äta middag på en av hans favoritrestauranger. Det ska bli jättemysigt! Jag fick ett jättefint halsband från Laila Bagges märke Rock by Sweden av mina svärföräldrar. Jag blev helt kär i det. Yvonne vet verkligen vad jag gillar.

Jag fick även ett spa-kit av Jimmy och Karin och en flaska champagne av Lina, som också fyllde år igår. Vi käkade middag allihopa som vi hjälpts åt med och sen badade jag, baby och svärföräldrarna i deras utomhusjacuzzi innan jag och babe drog in till stan. Vi gick på Laughing Duck och drack bärs med massa folk. Jag, babe, Cilla, Fredrik, Lena, Andreas, Sofie, Kalle, Sandra, Hanna, Jimmie, Pelle med kompis,  och Andreas med två kompisar. Idag mår jag som förtjänar, men jag ska bara ta det lugnt hela dagen och ladda psykiskt inför i morgon, första dagen på praktiken. Jag är riktigt nervös, men det kommer nog gå bra.

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0