Ångest

Ja jag har lite ångest för tillfället. Jag kan inte bestämma mig i vilken ordning jag ska göra allt. Jag måste äta, städa, organisera och plugga. Men det blir alltid så att jag börjar plugga lite, men kom på att jag måste städa först, och mitt uppe i alltihop börjar jag diska och när jag blivit less på det börjar jag slita i kläderna i garderoben. Så lösningen på mitt problem måste ju vara att ta en sak i taget. Risken är ju då att plugget kommer sist. Men i morgon måste det vara fint är om mamma kommer och hälsar på. Ska jag vara helt ärlig, så skulle jag faktiskt helst vilja lägga mig under täcket och mysa en stund till en film eller dylikt, och sen börja med allt annat.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0