TGIF - Thank God It's Friday!

Nu är det äntligen fredag. Som jag har längtat! Det är full rulle här på jobbet, men om ca tre timmar drar jag hem. Vi har bestämt att stänga kontoret klockan fyra idag. Då ska jag smita in på H&M i Västermalmsgallerian och se om min jeansjacka finns där innan jag åker hem. Ikväll ska vi fira födelsedagsbarn och ha folk över på middag. Det ska bli jättetrevligt.

Jag har dessvärre inga andra direkta planer för den här helgen förutom att jag ska åka ut och hälsa på min storebror en sväng på söndag. Han har ju fyllt år så han måste få sin present.

Idag har jag ätit VÄRSTA lunchen. En McChicken meny med plusmeny och en glass. Hade dock kunnat äta mer haha. Just nu sitter jag och är nostalgisk. Avril Lavigne ljuder ur högtalarna. Där snackar vi högstadiet, och jag kan fortfarande alla texter. Haha det är nästan pinsamt! Nej, nu ska jag jobba lite till innan jag ska åka hem.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0