Solsken

Nu börjar solen komma fram. Härligt! Det här är en bra dag. Uppdraget jag ska på är en arbetsmarknadsmässa på campus i Helsingborg. Helsingborg! Jag ska åka med föreningens VD till Helsingborg över en dag och stå i en monter och prata med nyfikna studenter. Jag som själv är student! Det ska bli jätteroligt. Mässan hålls under en dag och på kvällen avslutas den med en bankett och vi stannar på hotell över natten och åker hem på morgonen därpå. Det ser jag fram emot jättemycket. Det är nämligen redan nästa vecka.

Jag har även snackat med en kille som kommer fotografera mig nångång snart till en ny header, och bilder till hans portfolio. Det ska bli kul! Han är riktigt duktig, så bilderna kommer bli jättebra. Jag är less på vanliga porträttbilder, jag vill ha något råare och det fixar han! Fast det kommer dessvärre dröja eftersom jag är här en månad till. Det blir nog en ny header till våren. Tills dess får ni klara er med den jag har!

By the way, här är ett klipp där Pixie Lott gör en cover på Kings of Leons Use somebody

over and out,

Rockstar


Kommentarer
Postat av: Lena

Ååh vad kul! =) Jag skulle också vilja bli fotad sådär nångång, skulle vara sjukt roligt :D

2010-02-23 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0