Sjukling

Nu har jag tid att blogga. När jag är hemma och är sjuk. Jag har legat sjuk hela helgen och är inte alls speciellt pigg idag heller... Jag som så gärna ville åka till kontoret och träffa praktikanten som ska ta över efter mig sen. Jag vill sätta lite press på han haha!

Jag är överlycklig. Jag har fått mig nya skor. Ett par fick jag av min kära svärmor, ett par skitsnygga stövlar som hon fyndat. Dom fanns inte i hennes storlek så hon köpte dom i min storlek istället. Dom har jag ingen bild på än, ska ta när jag använt dom första gången. Det är så mycket snö här nu så jag vill inte gå ut och förstöra dom.

Det andra paret är jag sjuuukt nöjd över. Även dom ett par stövlar. Ni vet dom där platåbootsen som blev så himla populära efter att Kenza köpt dom och visat på sin blogg? Dom har jag köpt, fast stövelmodellen. Jag har provat dom varenda gång jag gått in på Din sko sedan de kom in i butik men har inte haft råd att köpa dom. Nu är det ju rea på Din sko och hade turen att hitta ett par av stövlarna i min storlek, för bara 400 kr. Gissa om jag blev glad!

Kenzaskorna


Annars då? Jotack, allt går faktiskt riktigt bra nu. Förutom att jag är en av alla Sthlmsbor som stör sig på SL just nu. Det är inte många dagar av de snart sex veckor jag varit här nere som pendeltågen fungerat utan störningar. Men praktiken går jättebra och jag trivs verkligen. Måste dock säga att jag saknar Sundsvall och min lägenhet lite grann ibland. Just nu halvligger jag i soffan med katten Ozzie brevid mig och slösurfar i brist på annat att göra.

I morgon vill jag verkligen ta mig till jobbet, men vi får väl se hur jag mår. Och hur pendeltågen går... Jag kommer tillbaka med något musiktips senare idag.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0