Ett litet musiktips

Vad skulle inte passa bättre än ett musiktips? Dessutom har jag det perfekta musiktipsen ever! Min karls lillebror har tillsammans med sina bandkamrater slitit ont i studion några veckor innan jul, och nu är slutprodukten färdig. En EP har släppts med Sweden Rock Magazine, en specialutgåva med tre låtar varav två av dom inte kommer släppas igen. Den 2a februari släpptes dom, och redan två dagar innan låg låtarna ute på Youtube. På ett par timmar hade de spelats över 1000 gånger, det säger väl ganska mycket? Jag har lyssnat sönder låtarna, och även hört några av de andra låtarna som kommer komma på nya plattan som släpps i och med Sweden Rock kryssningen den 8-9 april då de har releasefest. Här kommer den första singeln från H.E.A.Ts nya platta, Beg Beg Beg.

 

Lyssna och njut gott folk, så kommer jag lägga upp fler grymma låtar när hela plattan är släppt!

 

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0