Sthlm

Nu är jag här. Äntligen! Så fort vi skrivit klart tentan gick jag hem och packade, sen satte sig jag, Sofie och Ida i bilen och började åka söderut. Och karln var helt ovetandes. Jag hade bara ringt och förvarnat svärmor så att någon skulle kunna släppa in mig om ingen skulle vara hemma när jag kom fram. Vid halv tio igår kväll, medan hockeymatchen gick på tv, ringde jag på dörrklockan och han kom och öppnade. Snacka om att han blev överraskad. Jag tycker det är så himla roligt att överraska folk. Alla visste om att jag skulle komma förutom han.

Nu är han på jobbet och jag sitter här. Tanken var att jag skulle förbi på Informationsföreningen idag, men det får jag ta i morgon. De har full rulle där idag. Istället kanske jag kan vara lite snäll och packa lite fler kartonger inför flytten på lördag. Fast klart det hade varit roligt att åka in till stan ändå och se sig omkring. Synd bara att det SNÖAR här. Jävla skit.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0