Söndag morgon på Förrådet

Jag vaknar upp vid halv nio och solen skiner. Fantastiskt! Tyvärr så är det inte så varmt ute än, men förhoppningsvis stiger graderna lite framåt dagen. Det är helt tyst. Jag känner vibbarna från en galen partykväll och bakisångesten. Jag är glad att jag stannade hemma igår. En väldigt soft kväll blev det. Det gick en massa film på tv, så jag låg i soffan hela kvällen.

Idag tänkte jag göra en ordentlig vårstädning och försöka röra på mig lite. En promenad hade varit nice om mitt skavsår på hälen tillåter, och ett besök på Helex blir det i eftermiddag. Nu ska jag äta lite frukost och kolla på Sex and the city innan jag drar igång. God morgon!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0