Happy Happy!

Jag kommer nog åka ner till Sthlm nästnästa helg. Äntligen! Packning och flyttning står på schemat. Och lapa sol på Söder. Awesome! Det blir dessutom en långhelg då jag kommer ha mycket ledig tid om tredje tentan blir klar. Det ska bli skönt med ett miljöombyte med förhoppningsvis bättre väder.

Idag har jag varit på stan och fikat i några timmar sen suttit ute i solen några timmar. Jag njuter verkligen av solen nu när den äntligen anlänt till Sundsvall. Nu ska jag försöka fixa nå gott käk och sen hänga lite med brudarna. Sen ska jag skriva tenta.

over and out,
Rockstar

Kommentarer
Postat av: Lena

DÅ måste vi ses :D Lite shopping och iaf umgås är ett måste tycker jag :D

2010-04-11 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0