Håll i hatten!

Jag har hittat en hel del roligt på den gamla datorn hemma hos mamma. Jag tänkte skona mina vänner från att lägga upp allt för "hemska" bilder, men några kommer dom faktiskt få vara med på. Det kommer vara oundvikligt att inte få med dom på en bild tillsammans med mig. Nu har jag inte fått fram alla gamla bilder, men jag kan ju börja med några som jag fått fram. Det är tillåtet att skratta åt mig, för det gör jag med när jag ser bilderna.

Första fyllan, 17-18 år gammal, sista april i Docksta. Jag kapade bort Emmelie och Cilla, för jag tror inte de vill synas på dom här bilderna.

Ille, jag och Marielle. En av de många gånger de supit ner mig under bordet. Denna gång i replokalen.

 

Rödvin och gitarr på grannarnas altan en sommar för längesen

Något som började som Lasse Kongo slutade ganska coolt ändå. Med Cillas pilotbrillor och truckerkeps.

 

 

Different time, same place, same sweatshirt.

Lite cool var man allt i gymnasiet.

Några bilder på mig i blond kalufs och glasögon får ni inte nu, kanske någon dag framöver. Har som sagt inte kollat igenom alla bilderna än, men det finns nog en hel del annat roligt också.

 

 

Måste bara få avsluta med den här. Vi sjöng nästan jämt på Schnappi-låten under en tid i gymnasiet, och Cilla hittade den här bilden.

over and out,

Rockstar

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack för avkapningen på första bilden! Om jag kommer ihåg rätt togs det kortet precis efter bastun och man var ju inte särskilt vacker ;)

2010-04-05 @ 11:56:05
URL: http://iamcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0