Det kommer mera!

Bebis-Rockstar. Syns det inte redan där hur cool jag kommer bli när jag blir stor?

 

Jag och min älskade morfar. R.I.P <3

 

Jag och mina bröder hos vår ena moster.

Där har ni det. The Rockstar 14 år gammal på födelsedagskalas hos bästaste Cilla.

 

Fotouppgift i gymnasiet. Kommer dock inte ihåg om det var Cilla eller Chrill som plåtade. Roligt var det i alla fall!

 

Vår älskade katt Pontus som vi fick avliva för lite drygt två år sedan. Vi fick han när jag var tre år gammal och han hatade mig i stort sett hela sitt liv. Jag drog han jämt i svansen när jag var lill-liten, och det var inte så populärt. Sov gott skitkatt!

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0