Dagen efter Suit up...

Inte alls lika roligt som det var igår. Vi började förkröka hos Sofie vid klockan sex, med massa bra musik, vin, Med andra ord och Jag har aldrig. Tio tjejer som spelar Jag har aldrig framkallar mycket skratt. Ni ska bara veta vad vi pratade om. Vid klockan nånting stapplade vi till Kåren. Att jag envisas med dom där jävla skorna, jag borde veta bättre än så. Inne på Kåren fick jag och Sofie lektion i spanska och sen vidare till Stadshuset. Där träffade jag Sara och Liza, men framförallt min mans grabbar Andreas, Patrik och Jonas. Det var riktigt trevligt, fast Hästpojken är inte riktigt min grej. Nattamat på Subway, och promenad hem. Jag gick längs hela Storgatan stapplandes som en hjulbent tant. Eller Quasimodo. Take your pick.

Såhär dagen efter är man inte i sina sinnesfulla bruk. Jag har legat i sängen hela dagen och funderat på att ta en promenad, men jag blir bara mer och mer bakfull ju längre dagen går. Typiskt bara att det är så bra väder när ligger inne med baksmälla. Solen och de 10 plusgraderna får gärna återkomma i morgon när jag är lite piggare.

Alla utom Ida och Ann

 

Ida och jag


over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0