Torsdagen lider mot sitt slut...

Idag har det inte blivit så mycket bloggande. Jag har pluggat, sen spenderat lite tid på skolan och konverserat med Hanna och en av mina lärare. Mycket trevligt. Nu på kvällskvisten har jag varit på Biteline med några Info-09or och käkat, druckit en öl och kollat på hockey. Timrå - Brynäs som slutade 1-1. Hejar inte på något av lagen, så den enda som verkligen kollade på matchen var Jens. Vi andra satt mest och konverserade om diverse saker. När jag kommit hem gick jag upp till Sofie och drack ett glas vin och nu är jag hemma.

Tänkte lägga mig i sängen och ladda upp inför tentan i morgon. Jag och Sofie har planerat att åka till Birsta när tentan är inlämnad och fira både tentan och att pengarna har kommit. I morgon blir det nog ganska lugnt. Lite vin hos Sofie tänkte konsumeras och sen får vi se. Jag börjar känna mig gammal eftersom att jag inte vill festa varje helg längre. Men det är väl bara bra för min hälsa. Jag har ändå inget att hämta direkt när jag är ute på krogen längre. Jag kan ha roligt med mina vänner ändå, och jag har min karl. Jag får lyssna igenom en massa bra musik och komma med någon suberb rekommendation istället för att gå ut och partaja. God natt mina vänner! I morgon kan jag inte lova att det kommer bli så mycket till bloggande tyvärr.

over and out

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bara för att man inte har något att hämta på krogen kan man fortfarande gå ut och ha roligt. Krogen är visserligen en köttmarknad, men man blir aldrig för gammal för att gå ut och festa och träffa nytt folk :)

2009-09-27 @ 20:19:26
URL: http://smsbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0