Jag säger bara en sak...

... Melissa Horn. Hon skriver så underbar musik och vackra texter. Hon går inte under min normala musiksmak, men jag lyssnar som sagt på ganska mycket olika, trots att jag är rockbrud in i själen. Hon har gjort en duett med Lars Winnerbäck som verkligen är något man inte får missa. Jag vet i alla fall vem jag ska lyssna på tills jag somnar. Melissa Horn.

Okej, jag säger bara två saker... JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG.

P.S Jag kommer med Dagens låt när jag vaknat från koman senare denna dag. D.S

over and out

Kommentarer
Postat av: Björn

Min favvo är "Kungsholmens hamn" med Melissa. Den rekommenderar jag!

2009-09-09 @ 17:20:56
URL: http://tanketoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0